ایده های تولید محتوا و نکات مفید برای یک فرایند ایده پردازی موفق

 اعم از الهام گرفتن از یک جلسه طوفان فکری با یک گروه کوچک ، یک جلسه ایده پردازی با تیم شما یا هر روش دیگر ، توسعه ایده های ایجاد محتوا گاهی اوقات می تواند یک روند دشوار باشد.



برای کمک به کمک به مشاغل در دستیابی به تولید محتوا اهداف بازاریابی خود ، منابع بی شماری در دسترس است که می توانند به عنوان مرجع در مرحله رشد شما عمل کنند. شناسایی این منابع اطلاعاتی می تواند به شما کمک کند داستانی را که خوانندگان شما به آن علاقه مند هستند ، بیان کنید و در نتیجه معیارهای سئو سایت شما را بهبود بخشد.

این لیست به جرقه زدن روند ایجاد محتوای شما کمک می کند.

نکاتی برای یافتن الهام برای ایجاد محتوا

کسب و کار شما اطلاعاتی را تولید می کند که خوانندگان شما به آن علاقه مند هستند. این داستان ها ، داده ها یا نظرات تخصصی به راحتی می توانند به محتوای بسیار جذاب تبدیل شوند.


جستجوی داخلی یک تاکتیک عالی برای ایده های محتوا است ، اما لیستی از منابع و مثالها را بخوانید تا از پروژه مشترک بعدی خود الهام بگیرید.


منابع داده

با استفاده از یک مجموعه داده منحصر به فرد ، یک داستان جالب بسازید. این کاری است که Fractl برای توسعه محتوای خود ما انجام می دهد. ما یک مطالعه موردی را توسعه دادیم که استراتژی های بازاریابی محتوای ما را برای تجسم تجزیه و تحلیل می کند.


مثالها: KAGGLE ، DATA.WORLD ، DATA PLURAL است


گردآورنده اخبار

بولتن روزانه و وب سایت های خبری هنگام ساخت ایده های محتوایی مفید هستند. آنها مقادیر زیادی از محتوا را در محدوده عمودی منتشر می کنند. برخی از این جمع کننده ها در یک زمینه تمرکز دارند ، در حالی که برخی دیگر به عنوان یک قیف برای انواع مختلف محتوا عمل می کنند.


مثالها: تحقیق SKIMM ، FIVETHIRTYEYT ، PEW


انجمن ها

بعضی اوقات مردم س questionsالاتی می پرسند که شما برای پاسخ دادن به آنها مناسب هستید. سعی کنید در سایت هایی مانند Quora اصطلاحات خاص کسب و کار خود را جستجو کنید.


مثالها: QUORA ، REDDIT


رقابت

وبلاگ های رقبای خود را بررسی کنید. آنها ممکن است در حال نوشتن محتوایی باشند که شما می توانید بهتر انجام دهید یا از منظری دیگر. متناوباً ، به بررسی محصولات / خدمات و محتوای صنایع دستی آنها بپردازید که چرا شما جایگزین بهتری هستید.


نکاتی برای منابع محتوا

یک نکته مهم که باید در نظر گرفت انواع منابعی است که برای کمک به روند خلاقیت انتخاب می کنید. ایجاد محتوا برای پشتیبان گیری از ادعاهای شما به منابع معتبر متکی است. در نتیجه ، معیار تهیه منابع براساس قابلیت اطمینان ، سازگاری و کیفیت است.


منابع داده

از معیارهای مشتری یا Google Analytics خود استفاده کنید تا داستان جالبی درباره رشد یا تغییر در طول زمان بگویید. جستجو برای جمع آوری داده ها می تواند یک روش موفقیت آمیز برای اندازه گیری معیارهای داخلی شما نیز باشد.


نظر سنجی

ساخت مجموعه داده های شخصی شما آنقدرها هم که فکر می کنید پیچیده نیست! با استفاده از SONVEY MONKEY س surveyالاتی را بپرسید که فکر می کنید برای خوانندگان شما مناسب است. ابزار Backend تجزیه و تحلیل آسان را ایجاد می کند و به تولید تصاویری با کیفیت بالا برای انتقال بهتر داستان کمک می کند. روی یک روش بی طرفانه تمرکز کنید و از آنجا بروید.


نحوه قرار دادن / لیست کردن

محتوایی که ارزش را فراهم می کند می تواند جذاب ترین باشد. خوانندگان خود را با استفاده از این فرمول آموزش دهید تا آنها از آن قدردانی کنند! مقالات مرحله به مرحله آسان دنبال می شوند ، در نتیجه مصرف محتوا آسان تر و لذت بخش تر می شوند.


مصاحبه ها

روش دیگر برای ارائه ارزش به خوانندگان شما ، دادن اطلاعات از یک متخصص به آنها است. خواه این شخص با شما کار کند یا در کل صنعت شناخته شده باشد ، یک مصاحبه کاملاً فکر شده می تواند پاسخ س questionsالاتی را که مشتریان شما می پرسند ، ارائه دهد. ممکن است آن را ضبط کرده و به عنوان پست رونویسی کنید؟


در پادکست خود ، با پرداخت هزینه در بازاریابی محتوا ، ما با متخصصان صنعت صحبت می کنیم تا روشن کنیم که چگونه بازاریابان محتوا می توانند بازده سرمایه گذاری خود را بهتر تعیین کنند و این ارزش را به سهامداران منتقل کنند.


ارسال های مهمان

مشابه مصاحبه ها ، از یک متخصص صنعت دعوت کنید تا برای شما پست مهمان ارسال کند. این در حالی که اطلاعات مفیدی نیز در اختیارتان قرار می دهد به اعتبار شما کمک می کند.


تدوین اطلاعات

گاهی اوقات گذاشتن همه گزینه ها بهترین راه برای انجام این کار است. به جای اینکه خوانندگان خود را مجبور به تحقیق کنید ، این کار را برای آنها انجام دهید! گردآوری اطلاعات متفاوت با یکدیگر این امکان را برای شما فراهم می کند که به عنوان یک منبع عمل کرده و از افرادی که بدنبال آن هستند بهره مند شوید.


توضیحات اطلاعاتی

شکل دیگری از یک صفحه منبع ، خوانندگان خود را با استفاده از مواردی مانند INFOGRAPHICS یا نمودارها ، در میان داده ها قرار دهید. وقتی به درستی استفاده شود ، دارایی های بصری می توانند خیلی راحت تر از یک پاراگراف یک داستان را تعریف کنند.


مطالعات موردی

کاری که می توانید برای رانندگی بیشتر مشتری انجام دهید این است که اطمینان خاطر خدمات خود را به آنها ارائه دهید. یک مطالعه موردی شامل کارهای گذشته شما می تواند کلاهبرداری را انجام دهد!


در مورد مطالعه موردی بازاریابی محتوای FRACTL اطلاعاتی کسب کنید تا بدانید که چگونه نتایج را برای مشتریان و مارک های آنها ارائه داده ایم.


اخبار شرکت

به همین ترتیب ، با به اشتراک گذاشتن اخبار مربوط به عملکردهای داخلی ، شرکت خود را شفاف تر کنید. آیا به نقاط عطفی خاصی برخورد می کنید؟ آیا به دنبال جذب افراد بیشتری هستید؟ پیروان شبکه های اجتماعی خود را در جریان بگذارید! به روز نگه داشتن آنها درباره موفقیت شرکت شما ، آنها را درگیر خواهد کرد. 

ما بردهای ماهانه خود را با پیروان خود در صفحات رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذاریم

 


frac.tl 

http://forum.kishtech.ir/showthread.php?tid=50028

Comments

Popular posts from this blog

اشتباهات رایج کسب و کار اینترنتی